TOS68G - IBM SmartCloud Control Desk 7.5.1 Service Request Management Fundamentals
TOS68G - IBM SmartCloud Control Desk 7.5.1 Service Request Management Fundamentals
Objectives
- Describe the features and applications of the Service Desk and Service Catalog
- Explain the purpose and goals of request fulfillment, incident management, and problem management processes
- Handle an issue from initial report to
Content
- Overview
- Service Management
- The Service Desk
- Service Requests, Incidents, and Problems
- The Service Catalog
- Self-service
- Workflows
- Service Level Agreements
- Surveys
- Reporting
Audience
This basic course is for anyone who who implements or uses SmartCloud Control Desk for Service Desk and Service Catalog functions.
Prerequisites
You should have:
- IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (SPVC) (TOS34) and basic skills with operating systems, database administration, IPv4 networking and service desk concepts.
Certification
Schedule
Lịch khai giảng
Tên khóa học
Thời gian
Lịch dự kiến
Địa điểm
Học phí
ĐĂNG KÝ
Form đăng ký
Các khóa đào tạo IBM khác
Cơ hội nhận ưu đãi học phí lên tới 60%
Trainocate - Đối tác đào tạo ủy quyền của hơn 30 hãng công nghệ hàng đầu thế giới
Ngày
00
Giờ
0
Phút
0
Giây
0
Đăng ký tư vấn
cùng đội ngũ chuyên gia Trainocate!!
Xác nhận gửi thành công
Cảm ơn bạn đã để lại thông tin.
Đội ngũ chuyên gia của Trainocate đang trong quá trình xác nhận thông tin và sẽ kết nối với bạn trong vòng 24 giờ.
Bản quyền thuộc về Trainocate Việt Nam